با راه‌اندازی و بهره‌برداری از کارگاه کمیته زیباسازی شهرداری سیرجان، گام اول در ساخت مبلمان و المان‌های شهری برداشته شده است.

دکتر رضا سروش‌نیا در گفتگو با واحد خبر ارتباطات شهرداری سیرجان ضمن بیان این مطلب گفت: موضوع فعالیت کارگاه کمیته زیباسازی شهرداری سیرجان به منظور زيباسازي و بهسازي فضاهاي شهري در راستای بالابردن نشاط و شادابي و بهداشت رواني شهروندان است.

شهردار سیرجان، ايجاد شهر سالم و همچنين بهره‌وري از تجهيزات عمومي شهر و ايجاد زمينه‌هاي استفاده مطلوب و بهينه از پارك‌ها، ميادين و نظاير آنها به منظور افزايش رفاه عمومي را از دیگر فعالیت‌های کارگاه کمیته زیباسازی برشمرد و عنوان کرد: مدیریت و هدایت کلیه فعالیت‌های زیباسازی شهری و ساماندهی امور رفاهی و فراغتی در شهر سیرجان و طراحی و توسعه فضاهای آن و کمک به ارتقای سطح فرهنگ و معیارهای مربوط به زندگی شهری به منظور جلب رضایت شهروندان در دستور کار کمیته زیباسازی قرار دارد.

وی همچنین دستیابی و نقش پذیری در ایجاد فضاهای سالم شهری را از دیگر فعالیت‌های کارگاه کمیته زیباسازی خواند و افزود: امیدواریم بتوانیم در راستای ایجاد چشم انداز مطلوب از طريق زيباسازی و تهیه طرح‌های لازم برای بهسازی، مناسب‌سازی و هماهنگ با برنامه‌ها و طرح‌های شهری، گام‌های موفقی برداریم.