مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سیرجان گفت: نگهداری از پارک‌ها و فضاهای سبز احداث شده نیازمند فرهنگ‌سازی و تعامل شهروندان است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان، بابک سعیدی با بیان اینکه اولویت نخست سازمان سیما، منظر احداث و نگهداری از فضاهای سبز شهری است گفت: شهروندان نقش بسزایی در نگهداری از فضاهای سبز شهری دارند.

وی فضای سبز را یکی از مهمترین نمودهای عملکرد شهری خواند و عنوان کرد: فضای سبز علاوه بر زیبایی بخشیدن به منظر شهری در تقویت روحیه و شادابی شهروندان نیز تاثیر گذار است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سیرجان بیان کرد: امروز احداث فضاهای سبز در سطح شهرها بسیار حائز اهیمت است و نگهداری از پارک‌ها و فضاهای سبز احداث شده نیازمند فرهنگ‌سازی و تعامل شهروندان است.

بابک سعیدی نقش شهروندان و مدیران سازمان فضای سبز شهرداری در حفظ و نگهداری از فضاهای سبز را بسیار تاثیرگذار خواند و اضافه کرد: انجام بموقع عملیاتی نظیر هرس درختان، آبیاری، سمپاشی و کود پاشی را از جمله اقداماتی برشمرد که در حفظ و نگهداری فضاهای سبز اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه نگهداري و توسعه فضاي سبز نياز به صرف هزينه و مراقبت مستمر دارد و فضاي سبز موجود را بايد پيوسته سرحال و شاداب نگه داشت عنوان کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت شهروندان بتوانیم در نگهداری و زیبا نگه داشتن پارک‌ها و فضاهای سبز شهری اقدامات موثری انجام دهیم.