آیین تجلیل از دانش آموزان برتر خانواده کارکنان شهرداری سیرجان و تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان با حضور جمعی از مدیران شهرداری و اعضای شورا در فرهنگسرای سیرجان برگزار شد.

به گزارش واحد خبر ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان، طی آیینی جشن با شکوه تلاش و تجلیل از کادر فنی و اعضای تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان نایب‌ قهرمان دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، توسط واحد ارتباطات شهرداری، باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری و فرهنگسرا با حضور شهردار سیرجان و معاونین، رییس و تنی چند از اعضای شورا و خانواده کارکنان شهرداری برگزار شد و گروه‌های موسیقی سنتی و تیاتر به اجرای برنامه پرداختند.

دکتر رضا سروش‌نیا شهردار سیرجان در این مراسم طی سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از خانواده کارکنان شهرداری، گفت: نقش آفرینی فرزندان پرسنل شهرداری سیرجان با دانش روزافزون، به افزایش اعتماد به نفس، خودباوری و تقویت عزت نفس دانش‌آموزان کمک خواهد کرد.

گفتنی است در این مراسم که با نورافشانی، اجرای موسیقی سنتی، برگزاری مسابقه، تیاتر و دیگر برنامه‌های شاد و مفرح همراه بود، به دانش‌آموزان برتر خانواده کارکنان شهرداری سیرجان و تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان لوح تقدیر اهدا شد.