مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری سیرجان صبح امروز با حضور مسوولین شهری برگزار شد.

به گزارش واحد خبر ارتباطات شهرداری سیرجان، آیین افتتاح بلوار شهید زندی‌نیا، مجتمع سازمانی شهرداری و زیرگذر پل شهدای غواص با حضور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان، شهردار و معاونین شهرداری، رییس و تنی چند از اعضای شورای شهر سیرجان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر رضا سروش‌نیا شهردار سیرجان به ارایه گزارشی از روند تکمیل و بازگشایی بلوار شهید زندی‌نیا، مجتمع سازمانی و زیرگذر شهدای غواص پرداخت و گفت: بلوار شهید زندی‌نیا با اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال شامل تملک، زیرسازی و روشنایی و مجتمع سازمانی بالغ بر 7میلیارد ریال اعتبار که هم اکنون 5 سازمان شهرداری در مجتمع استقرار دارند و همچنین زیرگذر پل شهدای غواص با اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

در ادامه مراسم نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، اقدامات فعلی مجموعه شهرداری را شروعی شایسته و با اراده برشمرد و بیان کرد: خوشبختانه هم اکنون انسجام نسبی در شورا، شهرداری و شهر حاکم بوده که رضایت نسبی شهروندان فراهم آمده است.

شهباز حسن پور با اشاره به اینکه همشهریان نیازمند ارایه خدمات مطلوب هستند افزود: مجموعه شهرداری سیرجان شروع خوبی داشته و با فعالیت‌های مناسب در بحث آسفالت، توانسته رضایتمندی 70درصدی مردم را فراهم آورد که امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد.

وی پاکیزگی معابر سطح شهر را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: از حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری انتظار می‌رود در پاکیزگی و نظافت سطح شهر با بکارگیری تمام توان و نیرو، بتواند روند رضایت شهروندان را افزایش دهد و خدمات شایسته‌ای به شهروندان ارایه دهد.

در پایان این آیین دکتر منصور مکی‌آبادی فرماندار ویژه سیرجان و دکتر محمد عسکری رییس شورای اسلامی شهر سیرجان ضمن تبریک ایام نوروز و فرا رسیدن سال نو، از فعالیت‌های مجموعه شهرداری در سالجاری قدردانی کردند.