شهردار سیرجان گفت: آسفالت معابر بر اساس برنامه زمانبندی و از پیش تعیین شده اجرا خواهد شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، رضا سروش نیا افزود: بحث آسفالت طی سالهای اخیر تاکنون به دغدغه اصلی شهروندان و مجموعه شهرداری تبدیل شده که در حال حاضر روند اجرای پروژه فاضلاب شهری باعث کندی آسفالت معابر شده است.

وی افزود: طبق نظر کمیته حفاری شهرداری، لیست معابری که قرار است در سالجاری و بر اساس بودجه، تحت پوشش آسفالت قرار گیرند، مشخص شده و با توجه به حجم قیر موجود در مخازن، توانایی اجرای آسفالت معابر وجود دارد.

شهردار سیرجان با اشاره به اینکه فعالیت مجموعه شهرداری در چارچوب برنامه های تعیین شده اجرا می شود، به انجام آسفالت بلوار فاطمیه طی روزهای آینده اشاره و تصریح کرد: بلوار فاطمیه یکی از معابر پرتردد و اصلی شهر محسوب می شود و با توجه به وضعیت نامطلوب این مسیر و پس از اتمام پروژه فاضلاب شهری در این بلوار، در صورت عدم نیاز به تعویض جداول، مسیر رفت و برگشت این بلوار انجام خواهد شد.

رضا سروش نیا همچنین از روند کم سرعت اجرای حفاری خیابان ولیعصر سخن به میان آورد و ضمن عذرخواهی از شهروندان خاطرنشان کرد: برنامه زمانبندی حفاری پروژه فاضلاب توسط پیمانکار در خیابان ولیعصر طی سه سال آینده تعریف شده که با توجه به تعویض جداول و بهسازی پیاده روها و بهسازی شبکه آبرسانی این مسیر، حفاری پروژه فاضلاب در این بلوار بزودی آغاز شده و پس از آن آسفالت می شود و تا ده سال آینده هیچ حفاری در بلوار ولیعصر انجام نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: مسیر بلوار سردار جنگل در پی بارش باران دچار آبگرفتگی می شود که تردد را برای شهروندان با مشکل مواجه می کرد؛ در این رابطه آبهای جمع شده در مسیر هدایت آبهای سطحی قرار می گیرد و همزمان بهسازی و نورپردازی پیاده روی میانی و روکش آسفالت این مسیر بزودی اجرا می شود.

شهردار سیرجان گفت: با تدابیر و برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم آسفالت خیابان های سطح شهر را پس از کارشناسی از نظر فنی و زیربنایی انجام دهیم و طبق بودجه مصوب، تمام توان خود را در راستای آسفالت معابر بر اساس برنامه از پیش تعیین شده به کار خواهیم گرفت؛ ضمن اینکه آسفالت خیابان های انقلاب، مولوی، خیام، سعدی و بلوار هجرت (حدفاصل بلوار عباسپور تا جنب بیمارستان) و چهارراه قاآنی تا تقاطع بلوار سیدجمال بزودی تحت پوشش عملیات آسفالت قرار گیرند.