به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، رضا سروش نیا با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون بالغ بر 150معبر عمومی تحت پوشش آسفالت قرار گرفته، گفت: طی روزهای اخیر آسفالت بلوار سیدجمال (حدفاصل میدان امام خمینی(ره) تا تقاطع بلوار سیداحمد خمینی) به مساحت 16500مترمربع سطح آسفالت و با اعتبار تقریبی 7میلیارد ریال انجام شد و ادامه مسیر تا پلیس راه آسفالت می شود.

وی همچنین اضافه کرد: بلوار فاطمیه که یکی از معابر اصلی و پرتردد است، در دستور شهرداری کار قرار دارد و همانطور که لاین جنوبی این مسیر آسفالت شد، لاین شمالی آن هم اکنون تحت پوشش حفاری فاضلاب شهری قرار دارد که پس از پایان حفاری، آسفالت این مسیر انجام می شود.

همچنین معاون فنی و شهرسازی شهرداری سیرجان در ادامه با اشاره به بحث مهم آسفالت معابر شهری خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری سیرجان طی ماه های اخیر تمام توان و تجهیزات خود را به کار گرفت و توانستیم نسبت به ترمیم و روکش آسفالت بسیاری از معابر سطح شهر اقدام کنیم و بسیاری از خیابانها و مسیرهای اصلی سطح شهر تحت پوشش اجرای عملیات آسفالت قرار گرفت اما می توان پروژه فاضلاب شهری را عامل کندی اجرای آسفالت برشمرد.

رامین یگانه گفت: در راستای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و نیز به حداقل رساندن نارسایی‌های شهری، عملیات آسفالت معابر سطح شهر مانند بلوار سردار جنگل، خیابان مولوی، ولیعصر و ... به طور جدی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: ترمیم آسفالت معابر شهری از جمله مطالبات اصلی شهروندان است و این اقدامات در راستای تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین پیاده و تامین رفاه حال شهروندان صورت می‌گیرد.