مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سیرجان از توزیع و کاشت بالغ بر 15هزار نهال به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی طی سه هفته جاری خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، بابک سعیدی ضمن بیان این مطلب گفت: به مناسبت هفته درختکاری پیش بینی شده 15 هزار نهال طی سه روز پایانی هفته در نقاط تعیین شده غرس شود.

وی با اشاره به اینکه روزهای پایانی فصل زمستان بهترین زمان برای کاشت نهال است، ادامه داد: با توجه به تاکید دین مبین اسلام مبنی بر کاشت درخت و پیرو مصوبه شورای فرهنگ عمومی و با همت شهرداری سیرجان، آیین نکوداشت درختکاری با برنامه ریزی های انجام شده، روز سه شنبه (14 اسفند) با حضور امام جمعه سیرجان، ائمه جماعات مساجد و روحانیون در حاشیه بلوار قائم، روز چهارشنبه (15 اسفند) با حضور دانش آموزان در پایانه مسافربری و روز پنجشنبه (16 اسفند) با حضور دانشجویان، اساتید دانشگاه و دانشگاهیان در بلوار دانشجو انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سیرجان با تاکید بر آنکه رویکرد شهرداری سیرجان افزایش سرانه فضای سبز است، تصریح کرد: طی این سال ها سرانه فضای سبز سیرجان افزایش قابل توجهی داشته است و به حد استاندارد رسیده است.

بابک سعیدی تصریح کرد: طرح اهدا و غرس نهال به نوعی فرهنگ سازی برای آشتی مردم با طبیعت بوده و اهمیت توجه به فضای سبز را به نسل کودک و نوجوان یادآور می شود.