مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان از اعطای تسهیلات 30 میلیونی بیمه به ناوگان تحت پوشش این سازمان خبر داد.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، رضا یوسفی در این باره افزود: با توجه به پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده با اتحادیه تاکسیرانی و اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور و بیمه دانا و بانک قرض الحسنه مهر ایران، کلیه رانندگان تحت پوشش این سازمان شامل تاکسی درون شهری، خودروهای آژانس دارای کارت آژانس، وانت بارهای دارای کارت تاکسیرانی، مینی بوس ها و اتوبوس های درون شهری و همچنین کلیه ناوگان دیزلی درون شهری دارای پروانه فعالیت می توانند تا سقف 30میلیون ریال از تسهیلات بیمه ای از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، بیمه عمر و حوادث، به صورت اقساط 12 ماهه بدون پیش پرداخت و بدون بهره تا پایان سال جاری استفاده کنند.

وی افزود: متقاضیان می توانند با دریافت معرفی نامه از سازمان حمل و نقل بار و مسافر، به شعبه بیمه مورد نظر مراجعه و از خدمات بیمه ای استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان تصریح کرد: کلیه خودروهای مذکور باید تحت مدیریت سازمان بوده و کارت تاکسیرانی یا پروانه بهره برداری از این سازمان را داشته باشند و همچنین امکان ثبت اطلاعات در مورد بیمه تکمیلی درمان نیز وجود دارد.

رضا یوسفی افزود: رانندگان آژانس و تاکسی درون شهری جهت ثبت اطلاعات می توانند به سامانه Irtusan.ir و رانندگان اتوبوس، مینی بوس، کامیون و ناوگان دیزل شهری به سایت bimeh.uicb.ir مراجعه کنند.

وی همچنین در خصوص بیمه مسوولیت رانندگان بار درون شهری بیان کرد: رانندگانی که بار درون شهری خود را در سامانه www.baarbang.ir در قسمت حقیقی ثبت می کنند می توانند گزینه بیمه را انتخاب کرده تا از خدمات بیمه مسوولیت رانندگان بار شهری در قبال خطرات احتمالی حمل و نقل بهره مند شوند.