رضا سروش نیا شهردار سیرجان صبح امروز بهمراه رییس و تنی چند از اعضای شورای شهر سیرجان، با رییس جدید دادگستری و حوزه قضایی شهرستان سیرجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، در این دیدار شهردار سیرجان ضمن تبریک انتصاب رییس دادگستری و همچنین فرا رسیدن هفته قضاییه، به تبیین ارزشهای انقلاب پرداخت و گفت: شهرداری نهادی مردمی و کار آن خدمات رسانی به شهروندان است.

وی با اشاره به گستردگی و توسعه روزافزون شهر سیرجان و افزایش جمعیت و سرانه جمعیتی و شهری، خواستار تعامل هر چه بیشتر حوزه ی قضایی شهرستان با مدیریت شهری شد.

همچنین در این دیدار محمد اسماعیل خواجویی رییس شورای شهر سیرجان با بیان برخی مشکلات موجود تصریح کرد: امیدواریم با ارتباط و تعامل بیشتر بتوانیم در راستای جلب رضایت شهروندان مشکلات موجود را برطرف کنیم.

در ادامه همچنین یدالله سپهری رییس دادگستری سیرجان با اشاره به ایجاد تعامل بیشتر بدون جانبداری در راستای احقاق حقوق و جلب رضایت شهروندان افزود: دستگاه قضا در جامعه از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و این مجموعه موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود و در این راستا برای تعامل بیشتر با مجموعه شهرداری و شورا نهایت همکاری را خواهد داشت.