معاون فني و شهرسازي شهرداري سيرجان از اجراي بيش از 4هزار تن آسفالت در خيابان‌ها و معابر سطح شهر طي دو ماه‌ گذشته خبر داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر سيرجان، حسن زيدآبادي ضمن بيان اين مطلب، هدف از اجرای این طرح را ایجاد سهولت در تردد شهروندان و وسائط نقلیه برشمرد و افزود: در ماه‌هاي آبان و آذر امسال، آسفالت برخي از معابر و مسيرهاي سطح شهر در راستای تسهیل در تردد وسایل نقلیه، افزایش مقاومت معابر در مقابل نفوذ باران و آب‌های سطحی روان و همچنین بهبود منظر شهری انجام شد.

وي از اجراي 4600 تن آسفالت در معابر سطح شهر خبر داد و گفت: طي دو ماه گذشته در بلوار بنفشه 250 تن، در برخي كوچه‌هاي بلوار هجرت 350 تن، محوطه پارك سوار واقع در بلوار دكتر صادقي 70 تن، خيابان سعادت 60 تن، برخي معابر عمومي مكي‌آباد 250 تن،  خيابان كربلاي پنج و ايران در شهرك امام حسين(ع) 790 تن و خيابان پارسيان در شهرك رزمندگان 370 تن آسفالت انجام شده است.

معاون فني و شهرسازي شهرداري سيرجان ادامه داد: تعدادي از كوچه‌هاي خيابان آيت‌ا... سعيدي 540 تن و خيابان اصلي شهرك سي بي جي با پخش 920 تن آسفالت، از ديگر مسيرهايي بود كه در راستاي بهسازي معابر آسفالت شد.

اين مسوول شهري همچنين با اشاره به اينكه طي ماه‌هاي آبان و آذر يكهزار تن آسفالت براي لكه‌گيري معابر سطح شهر استفاده شده است خاطرنشان كرد: اكيپ‌هاي بهسازي و آسفالت شهرداري سيرجان به صورت فعال مشغول به كار هستند تا با تسريع در امور، نسبت به ارايه‌ي خدمات شايسته به شهروندان گام بردارند.