بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و نیز توسعه و اهمیت والای هنر ایرانی اسلامی ، بیش از 30 اثر فاخر و نفیس هنر قرآنی از سوی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان بر روی بیلبوردهای سطح شهر به نمایش درآمدند.

 سخنگوی شهردار سیرجان گفت : بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و نیز توسعه و اهمیت والای هنر ایرانی اسلامی ، بیش از 30 اثر فاخر و نفیس هنر قرآنی از سوی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان بر روی بیلبوردهای سطح شهر به نمایش درآمدند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان امین زند افزود : این آثار با موضوع قرآن و هنر ایرانی و اسلامی و از آثار مفاخر بنام هنر ایران است که با اسکن و چاپ با نهایت کیفیت واخذ مجوز از اساتید برجسته انجام گرفته و از ابتدای ماه مبارک رمضان بر روی بیلبوردهای سطح شهر نقش بسته است.

زند در آخر گفت : نمایش این آثار فاخر هنری "نگارخانه نیایش" نامگذاری شده، و برای اولین بار در جنوب کشور است که در یک بازه‌ی زمانی مشخص تبلیغات تجاری شهر جای خود را به آثار فاخر هنری مذهبی می‌دهند و اطراف این بیلبوردها نیز با نقش گلیم سیرجان مزین شده است .