مسوول امور بانوان شهرداری سیرجان گفت: با توجه به اینکه کتاب و کتابخوانی هنوز در میان مخاطبان و علاقه‌مندان جایگاه ویژه خود را دارد و بخشی از سبد فرهنگی این اقشار را به خود اختصاص می‌دهد، یکهزار جلد کتاب به کتابخانه بانوی شهر افزوده شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان، افسانه شکاری با اعلام این خبر افزود: همانطور که روزنامه مکتوب همچنان ویژگی و نفوذ خود را حفظ کرده و نمی‌توان گفت به دلیل وجود اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مجازی، از شمار خوانندگان روزنامه کاسته شده است، کتاب و کتابخوانی نیز جایگاه ویژه‌ای برای خود در میان مردم دارد.

وی اضافه کرد: این کتابخانه عضو فعال می‌پذیرد و در پایان هر سال به اعضای فعال کتابخانه که طی یکسال کتب بیشتری را مطالعه کرده باشند، جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

مسوول امور بانوان شهرداری سیرجان ادامه داد: بالغ بر یکهزار جلد کتاب علمی، هنری، اصول خانه داری، روانشناسی، فرزندپروری و رمان‌های جدید در کتابخانه بانوی شهر واقع در پارک بانوان اضافه شده که به صورت رایگان در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

افسانه شکاری افزود: بانوان علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت کتاب روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته از ساعت 8 الی 12 و 16 الی 21 به کتابخانه پارک بانوان مراجعه کنند.