رضا سروش نیا شهردار سیرجان بهمراه فریدون فعالی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان و تنی چند از مسوولین شهری، امروز از آثار تاریخی و اماکن گردشگری سیرجان بازدید کردند.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، در این بازدید که از نخستین ساعات صبح امروز آغاز شد، شهردار سیرچان، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان و تنی چند از مسوولین شهری و استانی از موزه گلیم، روند احداث پروژه هتل جهانگردی، بهسازی و ترمیم خانه شوکت سعیدی، یخدان های دوقلو، بادگیرهای چپقی و بازار تاریخی سیرجان بازدید کردند.

رضا سروش نیا شهردار سیرجان در این رابطه افزود: در سفر یکروزه سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان به سیرجان و بازدید از اماکن تاریخی این شهر مقرر شد طرح توسعه بازار و اتصال آن به خیابان 17 شهریور و محوطه سازی بادگیرهای چپقی و همچنین طرح احداث پیاده راه موزه گلیم با طی مراحل اولیه انجام شود.

وی افزود: در مجموع پیشنهاداتی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری سیرجان ارایه و با موافقت و مساعدت سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان در دستور کار قرار گرفت.