((فراخوان جذب همیار سبز ))

طرح همیار سبز با هدف ارتقای فرهنگ و مشارکت شهروندی در حوزه فضای سبز سیرجان توسط سازمان سیما ،منظر و فضای شهری اجرا می شود .

رسول پورمهدی،مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در این باره گفت : طرح همیار فضای سبز که توسط سازمان سیما ، منظر طراحی و اجرا می شود ، تلاش دارد با جلب مشارکت شهروندان و ارتقای فرهنگ حفظ و توسعه فضای سبز در شهر سیرجان رفع کمبودها و مشکلات مربوط به این حوزه را سرعت بخشد .

ایشان تبیین اهمیت فضای سبز برای شهروندان را ، بخشی از اهداف این طرح عنوان کرد و اظهار داشت : در صورتی که واقعیتهای موجود در حوزه فضای سبز برای شهروندان عزیز تفهیم شود و تبیین شود ، مسلما آنها با درک بالای خود ، در این باره نیز احساس وظیفه کرده و درکنار خادمان خود در سازمان ، در مسئولیت خطیر حفظ ، توسعه فضای سبز مشارکت خواهند کرد .

مدیر عامل سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری ، شهروندان را صاحبان اصلی فضای سبز شهری خواند و تصریح کرد : علاقمندان و دلسوزان فضای سبز که می خواهند در راستای صیانت از فضای سبز شهری مشارکت نمایند ،می توانند ازتاریخ 25/9/1400 لغایت 15/11/1400 با نام نویسی در این طرح ،در تحقق اهداف فوق ما را یاری نمایند .

نام نویسی در طرح همیار سبز به صورت حضوری انجام می شود . شهروندان علاقمند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09339693530 تماس حاصل فرمائید./ .