سیرجانی‌ها به دنبال سومین قهرمانی در لیگ برتر زنان پانزدهمین دوره از لیگ‌ برتر فوتبال زنان درحالی از جمعه ۲۹ مهرماه آغاز می‌شود که سال‌هاست دو تیم کرمانی شهرداری سیرجان و خاتون بم مدعیان اصلی فتح جام این لیگ هستند.

 
 
 

به گزارش “ورزش سه”، به جرعت می‌توان گفت کرمان قطب اصلی فوتبال زنان ایران است، استانی که ۱۰ عنوان قهرمانی را در ۱۴ سالی که این لیگ برگزار شده است کسب کرده و تنها استانی است که دو نماینده در لیگ برتر فوتبال زنان ایران دارد، خاتون بم و شهرداری سیرجان، قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته که در حال حاضر هم به عنوان جدی‌ترین شانس‌های قهرمانی در لیگ پانزدهم نام برده می‌شوند.

شهرداری سیرجان که پیش از این سابقه کسب دو جام قهرمانی در لیگ هشتم و سیزدهم را در کارنامه دارد، تمرینات خود را برای حضور در فصل جدید رقابت‌ها از شهریور ماه شروع کرده است.

بر اساس صحبت‌های مریم جهان‌نجاتی سرمربی این تیم؛ با تلاش الهام بصیری‌نیا که تنها مدیرعامل خانم در لیگ برتر امسال است، بیش از ۷۰ درصد از شاکله اصلی تیم از جمله بازیکنان مؤثری مثل افسانه چترنور، شبنم بهشت، ملیکا متولی و عارف سیدکاظمی، حفظ شدند و سیرجانی‌ها سعی کردند تا با جذب چند مهره مؤثر دیگر مانند رها یزدانی و شقایق روزبهان که از سپاهان جذب کردند و مریم محمدی و زهرا معصومی که از نماینده البرز جذب شدند‌، عنوان قهرمانی را از همشهری خود پس بگیرند.

 

سیرجانی‌ها که به جز دو قهرمانی، سه عنوان نایب قهرمانی را در کارنامه خود دارند، در فصل جدید، رقبای سرسختی مانند خاتون و سپاهان را پیش‌رو خواهند داشت که البته در مهم‌ترین دیدار هفته اول نیز روز شنبه ۳۰ مهر به مصاف شاگردان مریم ایراندوست در اصفهان خواهند رفت تا چالش سختی برای تعیین عیار این دو تیم مدعی باشد.