به مناسبت آغاز دهه‌ی فجر انجام شد : برگزاری رژه موتوری ناوگان تاکسی‌رانی سیرجان

به مناسبت دوازدهم بهمن ماه و چهل‌و‌چهارمین سالروز ورود امام‌خميني(ره) به ميهن، همزمان با سایر نقاط کشور، ناوگان تاکسی‌رانی سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان با همکاری پلیس راهور، آتش‌نشانی، نیروهای انتظامی و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها، مسیری را از مبدا سازمان حمل‌و‌نقل تا آستان مقدس امامزاده احمد(ع) طی نمودند و این روز تاریخی را گرامي داشتند.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری، در این رژه موتوری، ده‌ها خودروی تاکسی به پرچم‌ سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مزین شدند و در طول مسیر با پخش شعارهای انقلابی از بلندگو، بار دیگر حال و هوای بهمن‌ماه 57 و ورود امام‌خمینی(ره) به کشور را یادآوری کردند.

رژه موتوری در سیرجان، راس ساعت 9:30 امروز 12 بهمن‌ماه از سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری و بلوار قائم شروع شد و تا میدان نیروی دریایی، بلوار سید‌جمال‌الدین و خیابان‌های سردار جنگل، شریعتی، میدان انقلاب، خیابان انقلاب، خیابان 15 خرداد، بلوار شیخ‌فضل‌الله و خیابان امامزاده احمد ادامه یافت. شرکت‌کنندگان سپس در پارکینگ روبروی امامزاده احمد(ع) جمع شدند و گرامیداشت این روز با مراسم سخنرانی و پذیرایی ادامه یافت.

این مراسم با حضور شهردار، رییس و برخی اعضای شورا اسلامی شهر، شهرداران مناطق و کارکنان سازمان حمل‌ونقل و دیگر مسئولان شهر، برگزار شد. جواد نویدی، مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی و خداقوت به رانندگان، از تلاش آن‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه تقدیر کرد.حسن خدامی‌پور، رییس شورای اسلامی شهر نیز ضمن ادای احترام به مقام شامخ اما‌م‌خمینی(ره) و شهدای انقلاب، درباره تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی صحبت کرد و گفت: هرچه داریم به برکت این انقلاب و خون شهداست.