شهردار سیرجان از اجرای طرح نصب پلاک هوشمند افتخار معرفی شهدا بر سردرب منازل خانواده های معزز شاهد شهر سیرجان خبر داد.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، رضا سروش نیا در خصوص اين طرح، اظهار كرد: اقدامات ارزشمند شهرداری سیرجان در راستای حفظ و حرمت خون شهدا سبب شده است در راستای ترويج فرهنگ ايثار و شهادت گام بردارد.

وی با بیان اینکه خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا، عزت و اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است، افزود: نصب پلاک افتخار بر سر درب منازل شهدا به منظور یادآوری دوران دفاع مقدس برای نسل امروز شهرمان است؛ چون معتقدیم به برکت ایثار، رشادت و خون های مقدس شهدا است که امنیت و آسایش امروز کشور به ما هدیه داده شده و باید شکرگزار این موهبت الهی باشیم.

رضا سروش نیا نصب پلاك هوشمند افتخار بر سردرب منازل شهدا را ماندگارترين اقدام شهرداری سیرجان در حوزه ايثار و شهادت برشمرد و خاطرنشان كرد: پلاك افتخار در قالب تابلوی هوشمند بر روی سازه فلزی طراحی شده كه بر روی آن اطلاعاتی شامل پلاک منزل شهید، کدپستی، مشخصات و زندگینامه شهيد، تاريخ و محل شهادت و قسمتی از وصيت‌نامه شهيد در قالب QR Code و لینک صفحه اختصاصی شهید در سامانه جامع معرفی شهدای سیرجان درج شده كه اين تابلوها بزودی بر سر درب منازل خانواده‌های شهدا نصب خواهد شد.

شهردار سیرجان بیان کرد: پروژه "پلاک هوشمند افتخار شهدا" توسط کارگروه سیمای شهری و گردشگری شهرداری سیرجان و با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سیرجان طی برگزاری جلسات متعدد کارشناسی شده و علاوه بر آن، سامانه جامع معرفی شهدای سیرجان و برنامه کاربردی (اپلیکیشن) معرفی شهدا نیز در حال اجرا است که انشاا... برای نصب پلاک هوشمند افتخار، شناسایی خانواده شهید ساکن در محلات مختلف شهر انجام شده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، بزودی و با حضور خانواده های معزز شهدا و مسوولین، از این پلاکهای افتخار رونمایی خواهد شد.