در جلسه روز يكشنبه در محل شهرداري منطقه ٢ در خصوص نحوه جمع آوری زباله و رفت و روب بخث و بررسی شد.

به گزارش واحد خبر مديريت ارتباطات شهرداري اين جلسه صبح يكشنبه در دفتر مدیر منطقه دو در خصوص جمع اوری زباله و رفت و روب محدوده شهرداری منطقه دو با حضور معاونت خدمات شهر و مدیر منطقه دو و شرکت سامانده کویر پیمانکار منطقه دو و ناظرین منطقه دو و پسماند شهرداری برگزار شد.

در این نشست سجاد مصلايي مدير منطقه دو شهرداري با بیان این که کمبود باکس های زباله در سطح شهر جلوه خوبی ندارد تاکید کرد و افزود : شهرداري به توسعه پایدار شهری مي انديشد در عین حال خواست مردم را باید قبل از هر اقدام درنظر بگیریم.

افزایش بی رویه تولید زباله و ضرورت جمع آوری ۲۴ ساعته بايستي در دستور كار قرار گيرد.

وی گفت؛ سیاست کلی خدمات شهری تنظيف معابر و جمع آوری شبانه زباله ها است که این طرح درحال انجام است مصلايي خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح مردم، صبح شهری بدون زباله خواهد دید.

فرهاد افصحي معاونت خدمات شهر شهرداري نیز در این نشست گفت : تحقیقات در حوزه پسماند نشان می دهد اجرای طرح ها بدون زیر ساخت های لازم منجر به شکست است و با بررسی و امکان سنجی طرح جمع آوری شبانه زباله ها در بازه زمانی ۱٠شب تا ۶ صبح نیازمند همكاري شهروندان محترم است.

معاون خدمات شهر در جمع بندی مباحث در این نشست گفت:جمع آوری زباله ها باید خارج از زمان استراحت مردم باشد، تا موجب سلب آسايش مردم نشود.