نوسازی و بهینه سازی روشنایی سطح شهر توسط شهرداری سیرجان انجام می شود .

صبح امروز جلسه ای با حضور معاون امور عمرانی استانداری،سرپرست فرمانداری،شهردارسیرجان،رییس شورای شهر،معاون امور عمرانی شهرداری و نماینده شرکت گل گهر در محل استانداری کرمان به منظور اجرای طرح نوسازی و بهسازی روشنایی سطح شهر سیرجان برگزار شد .

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان؛دكتر ايت الهي موسوي معاون امور عمرانی استانداری کرمان با اشاره به هماهنگي هاي انجام شده در بين مديران برق جنوب استان و شهرداري سيرجان ، شورای اسلامی شهر سیرجان وكمك گل گهر بر مبناي مسؤليتهاي اجتماعي از تغيير و تقويت روشنايي شهر سيرجان خبر داد و افزود: تمامي بلوارها و خيابانهاي اصلي شهر، توسط برق ،طراحي و برآورد هزينه شده است كه مقرر شد با حمايت شوراي شهر و بودجه شهرداري و كمك گل گهر و شرکت برق و استانداری، تمامي سطح شهر با ال اي دي روشن شود.

رضا سروش نیا شهردار سیرجان نیز در این رابطه گفت: پیرو سفر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های به سیرجان،طرح تغییر و تقویت روشنایی سطح شهر سیرجان با هدف زیباسازی شهری، حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان اجرا خواهد شد.

وی افزود: برآورد هزينه تغییر و تقویت روشنايي شهر سيرجان ٢٢ ميليارد تومان انجام شده كه ١٠ ميليارد ان توسط شهرداري سیرجان،۷ میلیارد توسط گل گهر، و ۵ میلیارد توسط برق جنوب استان هزينه میشود.

شهردار سیرجان ضمن تشکر از معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور،معاون امور عمرانی استانداری
در همین خصوص بیان داشتند که تامین آرامش روحی و روانی شهروندان، حفظ امنیت در تردد شهری و ایجاد جلوه ها و چشم اندازهای زیبا در فضاهای عمومی شهر از برنامه های ویژه ای است که شهرداری به آن اهمیت می دهد و در دستور کار خود قرار داده است.