رسیدگی به بحث آسفالت به عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهروندان به طور ویژه توسط شهرداری پیگیری و اجرایی شده و آسفالت و بهسازي معابر اصلی به عنوان یک اولويت كاري در این شهر اجرا شده است.

به گزارش واحد خبر و امور رسانه مديريت ارتباطات شهرداری سيرجان، دكتر رضا سروش نيا شهردار سيرجان در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری اظهار کرد: رسیدگی به بحث آسفالت به عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهروندان به طور ویژه توسط شهرداری پیگیری و اجرایی شده و آسفالت و بهسازي معابر اصلی به عنوان یک اولويت كاري در این شهر اجرا شده است.

شهردار سيرجان ادامه داد: در حال حاضر عملیات آسفالت خيابان فياض بخش و معابر حاشيه بوستان صبوري آغاز شده است و طی روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.

وي تصریح کرد: این خیابان به دلیل اینکه موازی بلوار سيد جمال و هجرت است به‌طور چشمگیری بار ترافیکی این معبر اصلي شهر را کاهش خواهد داد.

سروش نيا عنوان کرد:بلافاصله پس از اتمام عملیات آسفالت، فضای سبز و ساماندهی و رسيدگي به درختان بوستان صبوري خیابان آغاز خواهد شد.

دكتر سروش نيا شهردار سيرجان اشاره کرد: خيابان فياض بخش، خيابان عدل ١ و ٢ و خيابان منتهي به ميدان معلم و از تقاطع دادگستري تا فياض بخش، زیرسازی، جدول‌گذاری و اجرای آسفالت در روزهای آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.