به گزارش واحد خبر و امور رسانه مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان به همراه فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مدیران شهرداری از پروژه های شهری شهرداری سیرجان بازدید کردند.

در این بازدید دکتر سروش نیا شهردار سیرجان با ارائه گزارشی به وضعیت کارهای عمرانی شهری و پروژه های در حال اجرای شهرداری پرداخت.

سروش نیا در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای بی وقفه تمامی همکاران شهرداری ، دستورات لازم را در خصوص بسیج تمامی نیروها و امکانات در راستای تسریع در روند پیشرفت پروژه ها صادر کرد و افزود: انشالله با حمایتهای نماینده ساعی و فرماندار محترم، شورای محترم اسلامی شهر سیرجان، مدیریت شهری با تمام توان، فعالیتهای عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال می کند و در این راستا از همراهی و همکاری تمامی شهروندان با عوامل و کارکنان شهرداری سیرجان، تشکر می نمایم.

شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و سهراب بهالدینی فرماندار ویژه شهرستان در این بازدید ضمن تشکر از زحمات شهردار ، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خصوصا در روزهای پایانی سال و ایام نوروز ، به بکارگیری از تمامی ظرفیت و پتانسیل منابع شهرداری در راستای خدمت به شهروندان تاکید کردند.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید، خدمت رسانی به مردم و ایجاد رضایتمندی و بر توسعه و آبادانی شهرستان سیرجان در بین آنها را مهمترین اولویت مسئولان دانست.

در حاشیه این بازدید سهراب بهاالدینی فرماندار ویژه سیرجان با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم و ایجاد فضای با نشاط برای شهروندان لازم و ضروری است گفت : این اقدامات عمرانی شهرداری گام مهمی در راستای ارائه خدمات مفید به شهروندان است و می بایست دقت بیشتری در اجرای این پروژه صورت گیرد.