شهردار سیرجان عصر دیروز با حضور در ستاد خدمات سفر و گردشگری شهرداری، از کمپ و غرفه‌های استقبال از مسافران نوروزی بازدید کردند.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، با توجه به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن بهار طبیعت و آستانه نوروز، فعالیت‌های شهرداری سیرجان در حوزه‌های مختلف شهری و دغدغه مدیریت و کارکنان این شهرداری برای ارایه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان، علی اکبر کریمی‌پور شهردار سیرجان از برنامه‌ریزی و تلاش برای ارایه خدمات مطلوب و مناسب به مسافران نوروزی خبر داد.

وی بیان کرد: شهرداری سیرجان از بهمن ماه، طیف وسیعی از فعالیت‌های عمرانی، خدمات شهری و … را در قالب راه‌اندازی ستاد خدمات سفر و گردشگری در دستور کار قرار داد و تمام توان خود را در راستای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان، مهمانان و مسافران نوروزی به کار گرفت.

شهردار سیرجان گفت: رفع نواقص و مشکلات احتمالی موجود در معابر، بهبود سیما و منظر شهری، جمع‌آوری و پاکسازی ضایعات ساختمانی، بازپیرایی و رفع نواقص فضای سبز معابر، نصب المان‌های شهری، رنگ‌آمیزی جداول، نورپردازی، ساماندهی و رنگ‌آمیزی تابلوهای راهنمای شهری و علایم ترافیکی، احداث و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، آسفالت معابر، رفع مشکلات بوستان‌ها، مسایل ایمنی شهروندان و گردشگران، راه‌اندازی کمپ‌های متعدد و متنوع، اتوبوس شادی، سامانه راهنمای سیرجان من، پاکیزگی و تنظیف معابر شهری و ... از جمله اقداماتی است که شهرداری سیرجان نوروز امسال برای استقبال از مسافران نوروزی و بهار طبیعت به منظور زیباسازی و آمادگی شهر انجام داد.

گفتنی است شهردار سیرجان عصر دیروز از کمپ استقبال از مسافران نوروزی مستقر در ورودی تهران، ورودی کرمان، پارک مسافر و یخدان‌های دوقلو بازدید و چگونگی ارایه خدمات را مورد بررسی قرار داد.